Nema komentara

KUPOPRODAJA NEKRETNINA

prijenos_rezija

Kako prebaciti režije online bez komplikacija.

Konačno ste kupili/prodali stan, čestitamo! Još vam preostaje i formalno prebacivanje režijskih troškova na svoje ime i uživanje u nekretnini može početi. Ako ste stan prodali također biste trebali pripaziti da se režije prebace na novog vlasnika u roku 15 dana od kupoprodaje (zakonski rok) kako biste kasnije izbjegli stres dolaska uplatnica na vaše ime za nekretninu koju više ne posjedujete. Dakle, ako ste prodali stan možete napraviti i odjavu plina, struje itd. Pročitajte kako prebaciti režije.

Osim starog i isprobanog načina uzimanja Kupoprodajnog ugovora i ostale hrpe papira (zlu ne trebalo) i osobnog odlaska u podružnicu HEP-a, vodoopskrbe i drugamo, u ovom tekstu pišemo o online prebacivanju režija. Postoje dvije opcije, jedna je e-mailom, a druga, najnovija opcija za prebacivanje režija Zagrebačkog holdinga je preko sustava e-Građani.

Klikom na Komunalne usluge i naknade i prijavom svojim podacima (moguće čak i preko tokena banaka) otvaraju vam se opcije među kojima je i Promjena podataka o korisniku. Tu unosite podatke o dosadašnjem korisniku i označujete koje sve dokumente prilažete. Potrebno je priložiti Kupoprodajni ugovor i Zapisnik o primopredaji, a obrazac kojeg popunjavate služi kao Zahtjev. Ako biste u Zagrebački holding izmjenu slali e-mailom, onda biste trebali još priložiti i Zahtjev za promjenu naziva obveznika/potrošača, a e-mail biste slali na centarzakorisnike@zgh.hr. Vrijeme potrebno za promjenu je desetak dana.

Upravo e-mail možete poslati i HEP-u za prebacivanje struje. Šaljete na info.dpzagreb@hep.hr sljedeće dokumente: obrazac Zahtjev za sklapanje ugovora, obostranu kopiju osobne iskaznice, Kupoprodajni ugovor i Primopredajni zapisnik. Rok izmjene je oko mjesec dana.

Ako stan koristi usluge HEP Toplinarstva i njima dostavljate izmjene pa na adresu toplinarstvo@hep.hr šaljete obrazac Zahtjev za promjenom krajnjeg kupca toplinske energije, Kupoprodajni ugovor i Primopredajni zapisnik te obostranu presliku osobne iskaznice.

Ako se pak grijete na plin, promjene vlasništva javljate u Plinaru i to na opskrba@gpz-opskrba.hr. Šaljete obrazac Zahtjev za promjenom matičnih podataka na računu, a od ostale dokumentacije naravno Kupoprodajni ugovor, Primopredajni zapisnik i obostranu presliku osobne. Vrijeme potrebno za ažuriranje podataka je oko 15 dana.

Ako nemate vremena ili biste željeli biti sigurni da su režije prebačene točno, možete se javiti nama u agenciju ZAGREB MAX na telefon 01 6551 329 za uslugu prebacivanja režija.

Ako ćete prebacivati sami, ovdje su obrasci koji vam mogu koristiti:
Zahtjev za promjenu podataka o kupcu.pdf
Zahtjev za promjeom matičnih podataka na računu.xls
Zahtjev za promjenu naziva obveznika.pdf
Zahtjev za sklapanje novih ugovora.pdf